2008/09/13

八月中起閉關一月, 因為爸媽回歸.

爸最愛客家菜, 常回味當年東江樓, 醉瓊樓的鹽焗雞, 炸大腸.

星期日早上九時上課, 下午開工, 晚上當然要做乖乖女. 出門前跟媽媽約了「晚」上到泉章居. 妹妹拖著兩個小孩五時半去拿位, 來電急召:「速到! 人齊才可入座, 七時前要離開!」於是在家中仍有兩圈麻雀的爸媽, 在公司hea 下hea下的我都不敢怠慢,極速飛的往交人.

望著一桌子菜, 累極加上習慣九時進餐的我實在沒有胃口. 因為不想掃興, 吃了半碗飯, 已開始胃痛.

妹夫後來加了兩道菜, 其中一道是鼓油皇煎蝦. 不禁奇怪那也算客家菜嗎?

等了大半小時, 三催四請下壓軸主角終於出場. 待應放下碟子那刻可算奇觀, 我們一家八口不約而同做了同一表情 - 目瞪口呆!

從未見過亦沒想過有一間酒樓敢以這賣相的餸菜上桌


評語: 甩頭甩骨, 浸過鑊"撈". 肉質不差, 味道還可以, 如果閣下不介意帶點鑊撈.

4 則留言:

yuen luk luk 說...

泉章居好難揾位架, 今年年頭同老爸,老媽去, 我吔五點幾就到,先唔駛等位, 佢吔d鹽焗雞最好味.

Carrie 說...

仲以為係XO醬煎蝦....

Neith 說...

好好食咁wor!
妳開始練跑未? 加油哦!
=)

愛美 說...

YuenYuen: 我地通常都係五點幾去的!

Carrie: 下次唔會叫啦!

Neith: OK 啦, 水準差左,
我練緊啦!謝謝!