2009/10/16

一波未平 一波又起

在好友介紹下, 終於順利約見醫生. 檢查後, 醫生說: 你的眼睛很健康呀!

在我疑惑的眼光下, 他續說: 閃光後你有否頭痛, 作嘔, 作悶....?

我的頭痛一直與我共存, 並不稀見, 至於其他徵狀.... 閃得我不記得了!

醫生說: 這是偏頭痛呢!

偏頭痛!!!

為何忽然偏了!

2 則留言:

(~'.')('.'~) JoEy 說...

偏頭痛?好似常常聽人講過,但又唔知即係點?會閃靈ge咩?咁奇怪ge?咁醫生話要點醫呀?

愛美 說...

Joey: 偏頭痛...我都唔知點解釋, 亦唔知點醫... 閃靈現象, 我都係啱啱先知會咁, 如果唔係, 都唔會去睇眼科啦! 唉...