2008/05/14

中醫

病了許久, 看中醫, 醫師說: 你要戒生果、凍飲、煎炸、....

我問: 還可以吃什麼?

醫師說:.... 我唯唯諾諾的點頭,

沒敢問他可否喝酒

豁出去不理他了! ^^

6 則留言:

Ruth Tam 說...

Get well soon.

Let's get together for a drink.

Extraordinary Life 翠斯 說...

哈哈, 開心就是靈藥.

我都是從來病都不戒口啊! HEHE

匿名 說...

但不戒酒很難好呢~
中醫說的。

kia

愛美 說...

Ruth: 5月尾應該可鬆一口氣, 行山?

Tracy媽媽: 你而家要戒口啦!^^

Kia: 所以我索性唔問佢, 呵呵! (約食飯呀!!!)

Ruth Tam 說...

Great!

(~'.')('.'~) JoEy 說...

睇中醫都係會講呢d說話ge,有時我都會好聽話,但.....有時真係會'括'出去,照食,開心就是靈藥. 無錯無錯...