2008/01/05

孤獨無援

面上沒事人般

可以告訴誰
我很不開心

想與人分享
不能

看到好友的電郵
想告訴她我很不開心
再想到她有她的煩惱
還是把電郵刪了

回家途中, 按了數個電話號碼,
雖是很好的朋友,
還是不想呻苦
終於把電話收起了

10 則留言:

San Wen Ji 說...

if you want, I can be here for you

i might understand your situation

Hyacinthus 說...

其實不然,搵日約埋ruth飲杯野啦 ~
take care and you aren't alone here.

匿名 說...

明白呀, 好多時都唔會搵人傾, 但宜家有時會響msn見到邊個熟朋友就嗲吓囉... 都好呀. 希望你可以舒解一吓. take care!

Ruth Tam 說...

Take care! Let's meet up sometime.

(~'.')('.'~) JoEy 說...

你別把自己關起來,大家都好關心你ga!!!

匿名 說...

Hope everything is fine with you. Call me if you feel not happy. We have time difference, so you can call me really late like 2:00am...!

Lisa

愛美 說...

謝謝各位好友的關心, 知大家對我好, 所以不想把雞毛蒜皮的小事煩大家, 我係度呻完就OK的了! 謝謝!

Lisa, 我在3號打過比你, 我諗你happy緊, 聽唔到電話, 補番一句: belated happy birthday!

匿名 說...

傻o拉, 你講, 我地一定聽...!!!!!

Luv, B

Extraordinary Life 翠斯 說...

i love u, babe

(~'.')('.'~) JoEy 說...

唔緊要ga,你打俾我,我都一定聽你講你ge雞毛蒜皮小事ga!!講出黎先舒服ga嘛!