2008/01/13

很我

今日留在家中收拾, 寒流第二度襲港, 我才開始換季.

新舊的毛衣堆了在一起, 抽屜都放不下了, 都是差不多的款式. 舊的捨不得丟掉, 卻還不斷買新的.

昨夜看中的毛衣, 問陳太太好不好, 她說: 『很"你"囉!』, 於是我買下了.

3 則留言:

匿名 說...

哈, 我又係買親啲衫都係好"我"囉. :)

匿名 說...

哈哈!好多人都買衫係好「我」咖!我去朋友間shop買衫,問佢意見,都會講上同一番話呢!!

不過你又會而家先攞衫出黎嘅﹖!
太多新衫唔需要攞舊的出來吧:p

Ruth Tam 說...

I always buy very similar clothes - black, V neck, long sleeve. My husband used to say I already have it. Now, he's trying look for the subtle difference such as there's one more buttom, the V neck is slightly deeper, ...