2006/06/22

九十幾個e-mail

昨日去了一個會議, 整天不在公司, 今早回去開了電腦, 看到有九十多個電郵, 嚇了一跳. 因為下午又要外出, 連忙加緊處理. 忙了半天, 離開的時候 , 看到累積數字依然是九十七, 十分無奈地把電腦關了.

大觀禪師今日提到, 人生需要平衡, 生命就像一條弦線, 太緊會斷, 太鬆奏出來的音調不動聽.

許多許多年前我也曾是一條鬆了的弦, 每天睡至日上三竿, 醒來找朋友吃個中飯或喝個下午茶, 然後就逛街, 做運動, 美容打發時間. 黃昏便去接另一半放工. 有一陣子, 我逛街逛得時裝店架上的衣物排列位置都瞭如指掌, 自覺十分頹廢, 人生毫無意義, 於是便開始上班族的生活.

第一份長工十分輕鬆, 每日準時五時下午, 從清水灣飛車回港島家中還可以睡個晏覺再出動夜遊. 可是後來的工作一份比一份忙, 我也像一條愈拉愈緊的絃線. 許多時候下了班, 腦海還滿是公事, 纏擾不休, 那種壓力, 從四方八面的湧過來, 那種疲累, 由心中最深最深處散發出來, 許多時候, 我都覺得自己不成了, 要倒下來了, 可是卻又捱過了.

有許多許多次太辛苦了, 實在想辭職不幹, 可是, 工作就像毒癮一般, 那種快感, 令人沈迷不能自拔. 再想到以前那段無聊的日子, 只有心甘命抵地做我的辛苦命.

平衡, 可不是一件容易的事.

10 則留言:

梁巔巔 說...

"大觀禪師今日提到, 人生需要平衡, 生命就像一條弦線, 太緊會斷, 太鬆奏出來的音調不動聽."

令我諗起:

掂住, 不用力, 對方 (包括死物) 會脫離.

掂住, 太用力, 會把對方推倒或自己向前衝而跌倒; 又或會與對方的力度抗衡.

掂住, 不剛不柔不慍不火, 就啱~

太極.

愛美 說...

我都好想學耍太極, 有一陣子試過晚上到公園, 和一大班公公婆婆一起耍! :)

梁巔巔 說...

"和一大班公公婆婆一起耍!"

呵呵呵呵呵呵呵~

幻想到~ :D

Altair - 映昔台 說...

平衡﹐係一個心態﹐唔一定要學太極﹐玩層層疊都可以令略其個中奧妙。

JameSentiment 說...

人生o既野都炒埋晒一碟,逐樣野揀出o黎再平衡好?還是一碟過隊上個天秤度好呢?

好多人要等弦線斷Q左先至知領野,始经就係慣左"屎急先開坑"~~

冇又頂唔順;到有,您頂唔順,人生需要平衡?記住"平衡"唔係目標,"平衡"只係過程,通過"平衡"比到您果樣"東東"先係您真係要o既"東東",重點正係要去領悟果樣"東東"。

果樣"東東"係乜東東?明唔明我講緊乜"東東"?呵呵呵~

My Dear, take good care ~~

程霜 說...

開講有云:有咁耐風流就有咁耐xx。
乜你冇聽過:食幾多,着幾多,喺整定嘅咩?
佛家亦有因果循環之說.....

苦盡自會甘來。從來能者才會多勞。你唔見特首辦內的林公公忙???

依家時勢,忙,好事嚟 0架!

愛美 說...

Altair: 好提議!明日買番盒! :D

JY: 歡迎光臨! 我也很喜歡聽大觀禪師的開示, 好奇怪, 有時有些心結解不開, 當日就會有些相關話題, 就自然想通了! ^^
另外, 謝謝你的分享!

James: ...真係要好平衡地諗諗這東東!

程霜: 咁.. xx左咁耐咪好快有得風流! 正
說正經, 口雖然在呻, 心中明白, 條路係咁架啦! 唔係, 谷住谷住, 好易心理不平衡!

Ruth Tam 說...

Take care and treat yourself well.

Hyacinthus 說...

人生需要平衡, 生命就像一條弦線, 太緊會斷, 太鬆奏出來的音調不動聽.

As a normal guy, we have to learn hard how to maintain a good balance in life. It's always good starting point that we somehow can sense the problem. Add oil, my dear!

ChecheBee 說...

我以前也試過頹頹廢廢的, 工作得過且過, 忙著拍拖, 晚出早歸, 瘦得不似人形....

要煉得不慍不火真的難~

會煉得不剛不柔的女子, 秀氣迫人丫~~