2006/06/18

宿醉













昨日和Mimi姨晚飯為她慶祝生日, 二人連同壽司吧的師傅們共喝了六, 七瓶白酒, 紅酒, 香檳...., 喝到後期, 發覺自己開始追酒, 因為當時的氣氛, 因為開始卸下的包袱, 也理不得那麼多了, 繼續和大家乾杯, 回到家中倒在沙發上便睡著了!

早上醒來頭痛得很, 口乾得很, 便到雪櫃想想辦法. 先喝光一罐梳打水, 再把雪櫃內的水果, 包括半磅提子, 一只奇異果, 一只個火龍果, 兩只橙都掃清.

口沒有那麼乾, 頭依然痛得很, 怎辦?

10 則留言:

ChecheBee 說...

ging ah! look fowards to "hang over" 2gather with you

Altair - 映昔台 說...

怎辦? 再喝吧﹐一醉解千愁。哈哈

Altair - 映昔台 說...

by the way, don't you think it's very fishy if you drink red wine along with sushi?

愛美 說...

Bee: 好呀! 但我們千萬不要溝酒, 那頭痛得要命的感覺真難受!

Altair: 但沒有什麼愁可解, 那才頭痛得不值. 另外, 紅酒是壽司師傅請的, 相中的亦不是壽司, 是一些口感像魚蛋的熱食. 不過, 就算壽司紅酒配在一起, 我也沒有什麼所謂的, 吃得開心就可以了! ^^
當然, 如果喝sake 就最好啦, 我好喜歡熱sake !

梁巔巔 說...

"先喝光一罐梳打水, 再把雪櫃內的水果, 包括半磅提子, 一只奇異果, 一只個火龍果, 兩只橙都掃清."

HaHaHaHaHaHa~~~~~~ 係呀係呀! 宿醉後要食大量呢 oD嘢!

我通常先食兩粒必理痛, 跟住食兩三個橙, 然後再沖杯維他命 C (仲要半杯沖一粒!夠濃先掂.), 之後再煲濃濃牛肉湯嚟飲.

貼士: 除非飲到酩酊大醉, 否則若記得的話, 可臨睡前吃兩粒必理痛先瞓. 咁樣, 第二朝即使宿醉也不會有頭痛. 起碼辛苦減半.

梁巔巔 說...

原來妳唔食牛肉唔食必理痛 ga, 咁, 飲好濃嘅普洱都得~

程霜 說...

可以試試生姜煲水,加一丁小片片糖,熱飲。或冲花旗參茶亦可。若不吃牛肉,可試試吃一大碗味濃的湯面(大滷麵或炸醬麵)。

Ruth Tam 說...

In the past, I take alkasalzer on that night and I will be okay the next day.

Once when I attended a bartending course, the teacher said we can drink tomato juice the next morning.

Altair - 映昔台 說...

Gatorade helps easing hang over too.

JameSentiment 說...

食咗野會拉屎;宿醉就亦會頭痛,好自然。何况酒精本身就係一種毒,身體對過量酒精有反應係好正常。

唔想頭痛?下次咪飲少D囉:D