2007/05/14

令人不安的謎

塘心風暴後, 攤在化發上不想動. 接下來的節目開端播放了一段家長指引, 指部份內容可能令觀眾不安.

原來節目名稱叫『謎』, 由特務打扮的鄭少秋、王貽興以誇張造作的占士邦造型, 介紹多宗世界謎團. 鄭少秋酷得來有點搞笑, 經驗老到的他當然令人接受. 王貽興那梁朝偉式的眼神, 方中信式的姿勢卻令我十分不安. 節目還安排紅衣艷女郎呂慧儀在兩男之間穿插, 呂慧儀樣子也算甜美, 可是她每次出場都總是叉著腰在男角背後團團轉, 再加一個張張嘴才露齒的『性感』笑容, 令我更加不安. 不安之最, 是其中一個鏡頭, 要她跪在地上, 依著招牌笑容, 伴著兩位『型』男, 活脫脫是一個放錯位置的花瓶. 自問不算保守, 這樣的安排卻令身為女性的我感到侮辱.

那些謎團, 在過去的數十年, 從不同的電視, 電影, 報章, 雜誌報導, 看過好多好多次了, 不過抱著也許會有一點新東西, 也不介意追看下去. 可是整個節目, 都是一些搔不著癢處的舊片段, 再加兩位男角不停的以謎人眼神向我重覆: 我~~~地~~~會~~~為~~~你~~~解~~~開~~~呢~~~個~~~謎~~~~~. (呵欠)

無聊的半小時, 不安的浪費了.

後記: 再看了今晚的那集, 謝天謝地, 終於入題, 內容其實頗吸引的. 昨日那集其實可以刪掉, 無線不認浪費觀眾半小時看節目宣傳預告. 王貽興減了『型』, 好看得多了. 不過呂慧儀的夢露經典甫士+造型, 還是可以列入二級不安. (15/5)

4 則留言:

ChecheBee 說...

i choose to sleep but not to watch d program..dunno why i not quite like Mr. Wong...

匿名 說...

好有同感呀!!!!!

本來覺得王貽興ok架......點解佢要咁做......?

我唔明白......無線諗咩......哈哈!

愛美 說...

Bee: 好攰, 唔想郁, 又唔想訓, 所以睇落去

Sonia: 係啦, 係處理手法問題, 要D演員咁做真係大整蠱!

Extraordinary Life 翠斯 說...

hihi Sonia Sor Sor,

系咯,王貽興做到CHEAP晒.
點解要"濛眼"同用"重鼻音"講野呢?

成晚將幅黑超戴上戴落, 好嘔

個紅衣晚裝女郎點要出現? 佢好迷人嗎? 佢似70年代既人, 可能呢度好迷!

唉. 最慘. 狂重覆對白,狂REPEAT片段,鏡頭....
由細聲講到大聲.......
影完秋官左面.... 即刻影埋另外個三分面!

真系好似愛美話斎..睇到眼訓.