2006/11/09

給我最最最愛的女人

喂喂!

我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!
我最最最愛你!

幾時幾時幾時,
永遠永遠永遠,
有無飲醉都最愛係你啦! ^^

17 則留言:

梁巔巔 說...

嘩!

Hyacinthus 說...

嘩!
嘩! 嘩!
嘩! 嘩! 嘩!

Birgit 說...

嘩>>>
--先看看,3:52AM!嗯...
吃了,喝了?
醉了,沒醉?

梁巔巔 說...

所以, 都話 Blog 界酒壇四大天皇有佢份~

愛美 說...

我無醉!

而家!

^^

梁巔巔 說...

"先看看,3:52AM!嗯..."

?

七點幾 pm 喇喎?!

咦, hee heee, Birgit, 唔通妳又醉? 呀哈哈哈哈哈~

梁佩瑚 說...

Deal All,
她真的沒醉,只是看了她之前的message,她說love我的仇人,我便向她詐型。然後便有了這個「給我最最最愛的女人」了,hehehe!

Birgit 說...

(臉紅中)嘻,愛美,不好意思.

巔巔,我是自作聰明,不是醉:).你click一下上面的顯示原來的文章看看--要不就是我這邊的顯示有問題.

梁巔巔 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
梁巔巔 說...

Birgit:

咦!? 係噃, 點解咁嘅?

Blogger 真係好多問題!

係嘞, Birgit, 妳飲唔飲得 ga?

佩瑚 Bel Bel:

妳詐番佢型吖嘛!

愛美 說...

哈哈, 我都話我無醉架啦,
就算我醉左, 都唔會亂講野的

Birgit, 我食左蟹, 又飲左酒啦! :P
昨日寫左一篇食蟹記, 怎知完成時按錯製,
整篇消失了.
想再重寫, 卻總是load不到照片,
於是, 睡覺!

梁!巔!巔!
你玩野! 玩挑撥離間!!!
你好野!

梁巔巔 說...

Heee heee~

愛美姐姐, 妳好好的~~~~~~~~~ hee hee hee~

匿名 說...

哦!原來成件事係咁o既.我睇左都”呆了一呆”haha ^^
係呀!blog真係好多問題ga!成日load唔到相,又load唔到文章.
但係多人用,所以我費事改.
愛美,
咩你成日飲醉o既咩?haha ^6^

梁巔巔 說...

Yo! 酒壇四大天皇之一點會飲醉吖?! 係飲 High 咖 ja!

佢最堅係就算真係飲醉, 都依然清醒 :O~ 呵呵呵~ ^~

嗱, 姐姐, 唔好鬧我呀!

匿名 說...

愛到這樣子,也能感受到你真的很愛她呢!

Birgit 說...

真可惜.
我也試過寫完文貼不上去,存又存不了.:(

巔巔,喺咁意少少咁囉.

Extraordinary Life 翠斯 說...

嘩...好愛呀!

愛美, 你知道嗎, 你那次跟你喝了酒之後,
我又愛上喝酒了...

在上海,機乎每天都喝酒... 勁開心!
我還發覺我的酒量比以前好多.. 好開心!