2006/11/10

蟹癡

初戀情人是福建人, 於是我也學了幾句福建話來旁旁身. 記得說得最流利的就是:『Wa Ya Ai Jet Jim!』(我很愛吃蟹!), 這句說話, 除了逗得婆婆眉開眼笑外, 也為我這蟹癡帶來不少口福!

日前看過Birgit的囈語蟹隱大發, 即時MSN老友安排蟹局:『我要三隻! 公的!』. 可惜老友不喝酒, 有點美中不足. 幸好Birgit回應:『朋友不喝酒?沒關係!』於是立即通知老友備酒!

到達陳家, 老友說給我買了女兒紅, 這名字在武俠片裡聽得多, 真正喝進肚裡還是第一次. 淺嚐一口, 覺得有點烈, 打算隨量算了. 老友捧來兩隻熱騰騰的大閘蟹, 餓蟹已久的我立即行動, 倒酒拆蟹後, 才想起Birgit 提我記得拍照回味, 於是拿出相機讓大家與我分享那肥美的蟹羔! :P

隨後的兩隻蟹也甚有水準, 我邊吃邊喝, 邊稱讚老友賢良淑德, 入得廚房, 出得廳堂, 獨具慧眼, 手到拿來 .... 兩小時後, 蟹吃光了, 酒喝乾了, 肚子飽了, 心樂得飄起了!!! ^^

呵呵呵!

當晚回家, 十個開心!
昨日整日, 二十個開心!
昨晚初次記錄, 三十個開心!

【可惜收筆前按錯制, 整篇文章消失了 :( 】

今晚再次回味, 開心指數還有二十!

哈! 真的很開心! 真的很回味! :p

16 則留言:

程霜 說...

L.A.送唔送貨?一月先delivery 都okay 噃。....keeeekeeekeeekeeeke。Iten 出未?

Hyacinthus 說...

嘩, 好開心哦, 有食神呀 ^^

"『Wa Ya Ai Jet Jim!』(我很愛吃蟹!)"
埋口乖既結果 --> 帶來不少口福!

San Wen Ji 說...

近來你的心情很好啊!時常都看見你開開心心的。

匿名 說...

你就好,有自己咁鐘意食o既野.
睇完你呢篇文章,左想右想都想唔到自己最愛食咩?
好想好開心一次.
好耐無發自內心的開心了.

Ruth Tam 說...

So happy!

匿名 說...

『Wa Ya Ai Jet Jim!』 hahaha...

wa ya ai jet he!
jy

愛美 說...

程霜: 1月? 再映多以幅相delivery比你!
或你明秋來港, 定當妥善安排 :P

風信子: 哈哈! 我D朋友今日先講, 食一餐, 開心咁多日, 真抵. 哈, 我都覺得係!
very 抵!

San Wen Ji: 呵呵! 希望大家都係啦!

JoEy: 慢慢諗下, 梗有嘅!

Ruth: 你鍾意食乜? 我諗好地方! ^^

JY: "wa ya ai jet he!" too!
最愛黃金HE, 鼓油黃煎HE 也不錯!~
你回港後, 約出來擦餐飽!

程霜 說...

for sure will be in HK in late Oct 07' or sooner. 到時call 齊酒壇各路英雄英雌,一定要飲翻夠本。

梁巔巔 說...

sooner 可以早幾多?

Birgit 說...

”淺嚐一口, 覺得有點烈, 打算隨量算了...兩小時後, 蟹吃光了, 酒喝乾了, 肚子飽了, 心樂得飄起了”

哈哈!

看官也樂了!

蟹看起來色鮮飽滿,令人垂涎...

匿名 說...

程霜快D番來教我跳ballroom。:)

匿名 說...

大閘蟹簡直是我至愛食品之一.......
每年只得兩個月有得吃,就算有毒,我都堅持每年必吃!!!

匿名 說...

我昨晚去左食你最愛食的大閘蟹.
以前唔係太鐘意食,但睇完你食到咁滋味,
忍唔住約同事去食.同事仲請我食.當慶祝生日.yeah!真有口福.
果然真係唔錯.
從前不吃蟹蓋的我,昨晚吃了2隻.haha ^6^

Extraordinary Life 翠斯 說...

YEAH... 愛美..

我剛在上海吃了幾天的大閘蚧..

吃大閘蚧不是重點, 重點就是那些老黃酒陪著是最滿足咯..上海人, 大家一定起乾杯, 乾杯.. 十分開心.

梁佩瑚 說...

你的圖片,好像在刺激一些沒有大閘蟹吃的人,真妒忌!唔!

愛美 說...

程霜, DD & Carrie:
咁安排蟹局後再跳舞啦!

Birgit & Tracy: 現在想起都仲係咁開心! 有機會搵埋你地一齊拆蟹! ^^ 仲有乾杯!

貓茶啡: Long Time No See! 為食貓所見略同! 呵呵

JoEy: 蟹蓋先至正呀! 任何美食都是, 你用心吃, 慢慢吃, 就會感受其中精髓了.

BelBel: 叫緊陳太encore, 到時映多幾幅靚相比你睇, 拍埋video吓!
期待1月的甘香蟹! ^^