2006/03/22

夏日大計

從雜誌上看到阿Sa電了一頭鬈髮, 十分漂亮, 星期天做頭髮的時候, 我跟髮型師Mike說:『我要電髮!』,
他瞥了我一眼, 不說話,
我再說: 『我要電髮!』
M: 『電什麼!有什麼好電!』
我:『但我想電髮...』
M:『你電髮不好看的!』
我:『但我見阿Sa很漂亮喎!』
M:『人家阿Sa有化妝喎! 你答應我, 如果電了髮後要天天打理好頭髮, 化妝, 打扮妥當才出門.』
我:『吓!那我不電了!』

弄好頭髮後, Mike 問我去那裡, 要否替我劃些眼耳口鼻(化妝),
我說:『不用了, 反正十分鐘就回到家了, 免得待會要卸妝, 浪費我的卸妝油.』
M:『...........』

事後跟蔡大小姐投訴Mike不替我電髮, 她叫我好好反省一下, 我問反省什麼, 她沒好氣的說:『可想而知你幾烏where! 被個男人這樣說你!』... :p

有時候也覺得自己不像個女人, 平日行街買衫打扮, 只為生活工作所需, 不像其他女朋友般的興奮喜悅. 有段時間, 我甚至懶得自己買衣服, 覺得要添置新衣時就撥個電話給蔡大小姐:
『蔡小姐, 你逛開街給我執幾件衫, 一千蚊budget!』(那蔡小姐就會給我買一千五百元的衣服, 嘻嘻!)
『蔡小姐, 你得閒給我買些連身裙, 返工穿的!』
『蔡小姐, 幫我買件褸呀!』
有時候, 也覺得自己過份了些. :P

OK! 夏天快來了, 夏日第一大計: 打扮得漂漂亮亮, 感動阿Mike要他替我電髮!

3 則留言:

梁巔巔 說...

髮型師有時會攪到我唔知個頭夠竟係屬於我定係佢.....

"夏天快來了, 夏日第一大計: 打扮得漂漂亮亮, 感動阿Mike要他替我電髮!"

一定得.^^

愛美 說...

巔巔:
好的髮型師也是一位藝術家, 會有些藝術家脾氣的, 咁先有性格呀ma, 為了靚靚, 就下佢地lor!
謝謝你的鼓勵!我一定會努力的!Yeh!

匿名 說...

王小姐..妳要知妳貴人事忙,平時又不會逛街看看d衣服有幾貴,只留意邊到有好嘢食,妳吾得咁囉!!至於我幫妳買衫為什麼會超出妳的預算呢,其實我是為妳好的,因為妳隨時一季都係買一次衣服咁大把,我都想妳出來漂漂亮亮,才會趁機幫妳多買幾件,妳要知我幾用心良苦得架,所以吾好怪我呀^.^
另外,我有一事想問,妳的夏日大計,會係邊一年的夏天開始呢??其實我自己就覺得妳電髮啱d,阿Mike都無我咁了解妳,哈哈..因為妳都吾喜歡梳頭嘅@@"