2006/03/06

Beautiful Sunday

昨日, 與一班好友過了一個十分柴娃娃, 卻又極為開心的星期天.
原本計劃了到郊野公園燒烤, 早上起來看到外面天陰陰的, 致電占屎問他是否繼續, 他說吃過早餐才算, 我便立即啟程趕往大埔. 遲了句鐘才到達, 慘被朋友們單打揶揄, 可是心情依然勁靚, 被駡被寸也開心. 飲茶後, 大夥決定到郊區逛逛, 找個有蓋的燒烤場.
「九男女」分乘兩輪車展開行程. 我坐在後座, 只管和朋友們閒話家常, 也懶理目的地是哪兒, 總之車停了, 就下車看看, 下雨了, 又跑回車上. 下午四時, 我們選定了大尾篤作燒烤場地, 在附近隨便買了些東西, 便開始燒烤了. 雨愈下愈大, 忍痛花六十大元租了一把大傘遮著爐火, 一班人站著縮在尺碼有限的傘下, 衣衫食物都濕了, 大家依然燒得起勁, 吃得開心, 談得暢快.
晚上回家的時候, 人累得很, 卻回味無窮.
這個旅程, 沒有燦爛的陽光, 沒有舒適的環境, 沒有周詳的計劃, 隨心, 隨意加上溫馨的友情, 我這小女子已非常快樂了!

9 則留言:

梁巔巔 說...

同好友在一起, 甚麼都美.

匿名 說...

嘻嘻!有得食,又有得玩,妳當然好開心啦..因為剛剛開正妳'好'個味嘢囉!!@@"

愛美 說...

巔巔: 係呀, 我成日覺得, 去邊度都唔緊要, 視乎你同邊個去!

蔡大小姐: 係呀, 好正架, 不如搬入大埔住啦!

Ruth Tam 說...

It's the people who make the event special. What's important is with whom.

梁巔巔 說...

"一口氣看了你的blog"

哼~ 又唔見妳一口看我的 Blog~

梁巔巔 說...

唓~

愛美 說...

舞神:
我好有興趣知道你的搞笑版瘀事呀, 講來聽聽啦!

我都覺得巔巔係個好姊妹嚟架,
不過Carrie當然唔會覺得啦, 因為睇得出巔巔對佢好sweet sweet, 仲「十指緊扣」添! :)

梁巔巔 說...

"搞笑版查身分證:我一直不符警察叔叔本身分證的目標,有次搭隧巴回港島,在隧道口那站,警察叔叔上車,逐個查身分證。終於試到啦!
回1到家很興奮地宣布此事,我爹我弟一臉不屑地回應:咁都開心?"

-___-' 冇oD羞恥心. 嘿~ ;)

梁巔巔 說...

"我都覺得巔巔係個好姊妹嚟架,"

吓? o_0

"不過Carrie當然唔會覺得啦, 因為睇得出巔巔對佢好sweet sweet, 仲「十指緊扣」添!"

Heee heeeee.