2006/05/07

這一個晚上

老二叔叔早前返港, 我把當年一班老友都約了出來. 算起來, 原來上次聚會已是八年前的事了.

飯後, 大家都有點捨不得, 便去了附近的一間酒吧. 大概是太高興了, 到人家打烊, 我們還感意猶未盡, 不是地頭蟲的老二叔叔把我們帶到一家樓上卡拉OK 繼續暢飲.

凌晨四時, 派對終於結束了, 我有點醉意, 有點依依不捨!
快樂, 延續到今天, 就是這麼簡單!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

5 則留言:

梁巔巔 說...

Wow~~~~~

妳都好飲得!!!!!! @@

愛美 說...

巔巔:
右下角杯酒就係我架啦!
睇下! 養緊金魚的!
hehe...

ChecheBee 說...

好似好好玩, 好high wow~~~~

梁佩瑚 說...

如果老二叔叔真的可放我入行李箱,我便可以一齊玩了......

愛美 說...

梁小姐: 你快D返黎啦!
(我今日又欺騙左freedom, 又甩底冇煲湯 :P)