2006/05/24

喊包

有段時間, 以為自己的淚都流乾了, 已練成鐵石心腸. 相處多年的上司宣佈離職, 全部門的同事都在抽抽噎噎, 只有我, 硬是擠不出半點淚. 當時我心想, 天下無不散之筵席, 何況以後見面的機會多的是.....

可是大事不流淚, 小事卻哭崩堤. 有趟陪男友的媽媽看「我的兄弟姐妹」, 由開場後十分鐘開始一直流淚, 完場時伯母轉過頭來, 見我哭得像隻豬頭似的, 把她嚇了一跳!

有次代表公司和保護遺棄動物協會開會, 說到一封關於被遺棄小狗的電郵, 我說著說著, 竟忍不住哭了起來, 同事立刻大叫:「哎呀愛美, 你開緊會的!!!」 全場立刻笑了起來, 幸好協會的負責人都是我多年老朋友, 總算肯包容我的失儀! :P

今天早上閱報, 看到日前車禍的新聞, 心酸之餘眼變得濕濕的, 因為同事都在旁邊, 我立刻轉看另一段新聞. 後來和一慈善機構開會, 對方說到一些獨居老人的慘況, 我聽著聽著, 淚又開始湧出來了, 我警覺後立刻瞪大眼睛, 然後不停眨動, 才叫止住淚水, 避過尷尬場面. 對方大概奇怪, 為何我一直向她打眼色.

中午看到妹妹的留言, 眼淚終於忍不住流了下來.....

5 則留言:

匿名 說...

呵呵~我都同你好似, 又係會為左好多唔關自己事既野喊, 哈~~我試過睇鬼片都睇到喊呀, 搞到D人以為我係咪真係咪驚呀?其實就係因為感動^^其實我覺得咁樣係好事黎架, 總好過D人明明好傷心都死忍, 喊完心情會好好多架~

梁巔巔 說...

喊好 ga.

但妳就怪 oD~ 大事不流淚, 小事卻哭崩堤... -_-

喊完個感覺好似做完運動咁. 好正!

Ruth Tam 說...

I cry too easily. I think you understand how it's like.

Carrie 說...

我也是個大喊包!看書、看廣告、看戲、聽歌、看風景...都會喊....是傷感溫情都喊....

Extraordinary Life 翠斯 說...

我 !

都系大喊包.

包到睇咩戲都喊到比你睇.