2006/10/10

硬骨頭

昨晚上了第二堂爵士舞, 總覺得自己骨頭比人硬, 節拍比人遲半步....
哎呀!!!!!!

6 則留言:

梁巔巔 說...

頭先啱啱上完.

跳到成隻油炸蟹....

oD筋硬晒... 人哋彎低身雙手可以壓到好低. 我就好高.... 個鬼妹喺隔離好有禮貌望住笑一笑, 我只好也笑笑口說了句: "that's it~" 遮醜....

而家條腰有少少隱隱作痛. 好彩只係少少.

Extraordinary Life 翠斯 說...

都系0個句:

做定熱身, 唔會抽根.

贈你的.

愛美 說...

巔巔: 錄低佢比大定欣賞下啦!

Tracy: 你贈比我定DD?

Ruth Tam 說...

My guess is for DD.

It's fun watching him dancing but I managed not to laugh. I can even refrain from telling him what should be done.

梁巔巔 說...

-__-

阿 Sir 讚我認真又投入吖! 有幾嘢仲話我做得啱! 妳都聽到 ga~~~~

"I can even refrain from telling him what should be done."

妳仲好講?! 三個一組跳嘅時候, 又唔話我聽應該跳喺妳哋後面, 等我下下同妳哋平排.... 之後飲嘢先話我知~

下次有機會等我 show time!

匿名 說...

Dear愛美,
你也學跳爵士舞啊?我都有啊!我下個星期最後一堂了.
我比你還差呢?學左10堂我的手腳依然不協調呢?!>.<
下個月就上進階班.(只要讀了初階便可上進階.)