2006/10/19

情迷朱古力

這陣子因為頭痛而去了針炙, 醫師給我一張戒口清單, 除了酒以外, 我都乖乖的戒了.

近日同事放了一大盒M&M朱古力在公司, 我忍不住吃了數包. 今日聊天時我埋怨她牽起了我的心隱, 每日放工後都買一包來作飯後甜品. 同事聽後告訴我, 有篇報導說朱古力是引起頭痛的原因之一, 勸我戒了它.

我想了一回, 堅決地說:『我情可多做幾次針炙!』

放工, 還是無悔地到便利店買了兩包M&M!

4 則留言:

梁巔巔 說...

唔係噃, 一向醫學報告都話朱古力可以醫頭痛 ga bor!

有時真係畀啲咩報告セ報告攪到亂晒.

所以, 鍾意點就點啦!

匿名 說...

以前我都係想點就點?
但近年來我的身體開始不聽話,
只要我聽到甚麼對我的身體唔好的,我都盡量戒了.
包括我最愛的芒果.也恨心地戒了.
朱古力曾經也很愛吃,但知道熱氣,影嚮我的身體我也戒了.
所有朱古力的食物都戒了! haha~~~~~

Altair - 映昔台 說...

保持心境開朗﹐做D令自己開心o既野(食 m&m's)﹐就無頭痛啦。

Ruth Tam 說...

I read both - chocolate can cause headache and chocolate can cure headache. I guess if it's something that makes you happy, it should be helpful for your headache.